Комментарии к патчу Marvel Rivals к 1.5 сезону Теперь доступны в Открытом Доступе

Обновление для сезона 1.5 конкурентов Marvel почти на нас, добавив человеческий фаммер и вещь в список игровых персонажей. Кроме того, ожидается, что эти два супергероя появятся со свежими костюмами, совершенно новой игровой картой и обширной обновлением Battle Pass.


🌌 Готовы к темному замесу?

😎 Marvel Rivals — геройский шутер, где вы, скорее всего, "случайно" пропустите выстрел. Присоединяйтесь и узнайте, каково это быть героем (или не очень). 🙃

🔥 Присоединиться к хаосу

Первоначально обновление сезона 1.5 планировалось включить сброс ранга. Однако, получив негативные ответы от поклонников, Netease решила пересмотреть это решение.

Netease подтвердил новости в официальном заявлении:

Как только начнется вторая часть сезона, в рейтинге не будет никакого сброса. Вместо этого игроки будут продолжать свои ряды и результаты после завершения первой половины. Чтобы приобрести свежие награды, игрокам нужно участвовать только в 10 матчах в конкурентном режиме и соответствовать необходимым условиям до конца сезона. Призы включают в себя совершенно новый костюм золотого ранга и ассортимент гребней чести, каждый из которых демонстрирует уникальные дизайны для гроссмейстера, небесного, вечности и одного, прежде всего.

В предстоящем обновлении сезона 1.5 для Marvel Rivals игроки найдут несколько захватывающих новых дополнений! Наряду с введением Fresh Heroes, вы теперь можете купить роскошный боевой пропуск и обмениваться его наградами, используя любые оставшиеся токеновые единицы Chrono. Это изменение является большим улучшением, так как оно позволяет геймерам получать привлекательные предметы из Battle Pass без необходимости немедленно использовать свои кредитные карты. Хотя это не идеальное решение, это, безусловно, тепло полученное изменение!

Чтобы узнать о последних изменениях, таких как новая карта конвергенции, Империя Вечной ночи: Центральный парк и исправление ошибок, не забудьте изучить всеобъемлющий список обновлений, представленных ниже!

Примечания к патчу Marvel Rivals Season 1.5

Эй, соперники!

В конце концов, с нетерпением ожидаемый мгновение наступил! Впервые мощная фантастическая четверка собирается в соперниках Marvel, готовых и готовых противостоять зловещей орде Дракулы. Позвольте мне поделиться с вами некоторыми очаровательными подробностями об этом сенсационном развитии!

1. Новый контент

1.1 Все платформы

Герои и костюмы

— вещь и человеческая факел готовы раскачивать и пламени!

Свежие наряды: вещь

Плащ и первая семья в сопровождении человеческого факела

против.

Отрицательная зона Гладиатор и первая семья!

Карты и режимы

— Введите новую карту конвергенции — Империя вечной ночи: Центральный парк.

Во всех игровых режимах дополнительные 0,5 секунды будут добавлены к концу сверхурочных. Эта корректировка направлена ​​на то, чтобы соответствовать сценариям, в которых игра может неожиданно заключать, например, случаи, когда игроки временно не обнаруживаются из-за конкретных способностей героя или незначительных проскальзываний, которые заставляют их немного выходить за рамки достоверного диапазона.

В настройке быстрого режима замена сопоставления больше не будет инициирована после того, как быстрая игра приближается к концу.

— Оптимизация: улучшенная скорость нагрузки в начале матчей.

Сезонный битва и сезонные сюжетные события

— Сезонное мероприятие Midnight Features II здесь!

Первый этап события Twitch Drops в сезоне 1.5 теперь активен! У геймеров есть шанс приобрести спрей «два в одном» и «Великая галактика» Хела в качестве наград. Следите за вторым раундом, запланированным на середину сезона 1.5, который введет свежий костюм в качестве приза! (Смотрите официальные общения за точные сроки!)

Те, кто покупает пропуск роскошного боя и утверждает, что все его льготы теперь могут обменять любые оставшиеся токены Chrono для подразделений, после конкретного коэффициента конверсии.

ранжирован

Начиная с этого момента, сезон 1 делится на две части: S1.0 и S1.5. Последний эпизод S1.0 выйдет в эфир 21 февраля 2025 года, в 8:00 утра (UTC+0). Соответственно, игроки получат свои награды, такие как костюмы и гребни с отличием. В последующей части, S1.5, игроки будут держать свои ряды, откуда они закончились в S1.0.

Как геймер, я очень рад поделиться тем, что поражение золота в S1.5 принесет мне несколько потрясающих костюмов! Я получу невидимую женщину — плащ из скрытности и человеческого факела — наряды Flame Fury. Не могу дождаться, чтобы показать их в игре!

В S1.5 премия Crest of Honor Awards продемонстрирует уникальные эмблемы для гроссмейстера, небесного, вечности и лучших 500 рейтингов.

Для игроков был представлен новый параметр «Анонимный режим (конкурентный)». При включении имя вашего игрока останется скрытым во время экрана загрузки, выбора героя и начальных этапов игры. Другие участники не увидят ваше имя изначально; Вместо этого он станет видимым только после короткого интервала в матче.

генерал

В этой новой настройке для отслеживания карьеры мы различаем сезоны S1.0 и S1.5, и у вас также будет возможность специально сортировать данные турнира.

Параметры удаления учетной записи: мы представили новую функцию в настройках — другая, которая позволяет пользователям запустить процесс удаления учетной записи, если они выберут.

— Обнаружение бездействия: АФК таймеры будут паузу во время ожидания для возрождения.

Регулируемая сетка: Любые модификации, которые вы вносят, теперь мгновенно сохранят на нашем сервере, гарантируя, что ваши настройки не потеряны из -за локальных осложнений.

Сделано улучшение: отрегулировал уровень яркости на определенных этажах сцены, когда вы выключили «качество отражения».

— Интерфейс привязки к Discord: Изменен таким образом, чтобы код приглашения генерировался только при нажатии кнопки «Сгенерировать».

1,2 ШТ

Graphics and Settings

Currently, NVIDIA’s DLSS 4 is accessible, offering DLSS Multi-Frame Generation specifically designed for the GeForce RTX 50 Series GPUs. This innovative technology produces up to three extra frames compared to a conventionally rendered one, resulting in quicker gameplay for gamers.

The latest version of AMD’s Anti-Lag technology is currently available, minimizing the delay between your actions and the game’s response. It performs optimally in situations where the graphics processing unit (GPU) is the bottleneck. To enjoy this feature, you will need an AMD Radeon RX 5000 Series or a more recent GPU.

— Fixed AMD FSR3 Frame Generation frame pacing for smoother experience.

1.3 Console

You can optimize the graphical settings for the «Model Detail» in your Xbox Series S to improve both its performance and stability.

— Improved focus navigation in the mail system for easier content management.

— Optimized aim assist range and mechanics, making crosshair deceleration more visually intuitive.

2. Fixes and Optimizations

2.1 All Platforms

General

As an enthusiastic user, I recently tackled a hiccup that used to cause certain user interface prompts within our team communication platform to sometimes lag or vanish intermittently. Now, everything’s running smoothly!

— Resolved a rare issue where players couldn’t operate after reporting a player.

— Corrected a variety of language and text issues.

Maps and Modes

— Fixed terrain issues that could cause characters to become stuck or clip through odd locations.

— Resolved various issues including floating broken objects, collision errors, etc.

— Addressed several sound issues on maps.

— Corrected a rare bug in Doom Match, that displayed multiple players in first place.

In Conquest mode, I fixed the problem that caused KO Streak indicators to fail showing up after reconnecting to a game.

Heroes

— Fixed various hero SFX issues.

— Resolved a series of quirky pairing performance issues between various heroes.

Overcoming Wall-Crawling Hiccups in Spider-Man’s Adventures: Now resolved, a predicament where Spider-Man found himself unable to utilize his powers when plummeting from the peak of walls has been addressed. The agile web-slinger can now effortlessly execute his feats without any more tricky web entanglements!

A technical issue has been fixed in which the Hulk, during his changeback to Bruce Banner, was invisible to vehicles and missions. Now, the transition of the giant character is smooth and unnoticeable!

In the game «Empire of Eternal Night: Midtown,» a glitch was corrected concerning Doctor Strange’s portals. Previously, if his portals collided with damaged Recursive Destruction objects during the rewind phase, they would be destroyed. Now, thanks to this fix, Doctor Strange’s portals will remain stable and dependable, just like his magic!

Corrected the glitch enabling Iron Fist to rapidly jump in succession under certain circumstances; his aerial maneuvers have been refined for optimal performance!

Revised version of Loki’s Revival Riddle: I’ve corrected a problem where Loki erroneously appeared to be out of Adam Warlock’s revival distance when in fact he was still within the ultimate range of Adam Warlock.

Fixing an unforeseen issue involving Mister Fantastic’s elasticity: Resolved a problem where the maximum bouncing distance of Mister Fantastic was influenced by Cloak’s phasing ability. Now, the elastic nature of the hero is functioning correctly again!

In a revised version, the alteration made to Captain America’s Unbound Shield is that it now prevents Spider-Man’s ultimate ability from stunning Captain America during his own ultimate move.

Rectified an audio problem in Squirrel Girl’s game, ensuring that her attack sound is no longer excessively high-pitched. Now, her acorns drop with a pleasingly poppy sound instead!

Resolved an issue causing Venom’s final attack to occasionally not inflict damage. Now, the symbiote’s destructive power can be felt in full force!

Mr. Fantastic’s Target Alignment Fix: Corrected a problem in which Mr. Fantastic’s arm position didn’t always match the aiming crosshair during use of his powers. This enhancement ensures that the elastic hero can now strike accurately, eliminating any awkward arm positions!

Magneto’s Magnetic Misfire Fixed: Corrected a problem where Magneto’s ultimate ability would fail to harm characters because of inconsistencies between the collision model and visual effects. Now, the collision model has been fine-tuned to align more closely with the game’s visual display.

As a gamer, I just took care of a snag in Portal Peril Prevention. If some heroes got zapped by terrain right after using Doctor Strange’s portals to deploy their abilities, it wasn’t always recognized as a knockout for the Sorcerer Supreme before. But now, every time a hero falls into a portal pitfall, it will be properly tallied!

Improvement made to Doctor Strange’s final move: Previously, other players might have struggled to see his ultimate ability. Now, when Doctor Strange uses the Eye of Agamotto in battle, it will blind all opponents!

In simpler terms, the problem where Doctor Strange’s ultimate control spell could be interrupted by Luna Snow or Scarlet Witch’s control abilities has been fixed. Now, Doctor Strange’s magical powers are unyielding, eliminating any future magic misunderstandings!

Fixing a problem with the Cloak & Dagger ultimate: If they got frozen by Luna Snow while using their ultimate ability, they’d stay frozen even when taking damage. Now, they can escape Luna’s icy hold after being hit!

In the digital puzzle faced by Peni Parker, also known as the Cyber Conundrum, a peculiar issue was resolved. When Peni Parker was vanquished while using the Cyber-Bond and later reborn by Rocket Raccoon’s beacon, she would become trapped in her Cyber-Bond animation. Now, she will come back to life without any residual issues!

Mr. Fantastic’s Stretch Punch Adjustment: Corrected an issue where Mr. Fantastic’s Stretch Punch could be interrupted by Distended Grip during its wind-up, but still caused damage incorrectly. Now, the elastic hero’s attacks are reliable—no more unexpected hits causing him to recoil!

Loki’s Grand Deception Correction: Fixed a problem where, after changing into another hero and unleashing their ultimate ability, the effects would linger on the battlefield if Loki was defeated during this transformation. Now, his illusions disappear correctly—no more lingering ultimate abilities haunting the battlefield!

Rocket Raccoon’s B.R.B. (Bring Back Rockets) Revival Refinement: We addressed an issue where heroes revived by Rocket’s B.R.B. sometimes found themselves unable to move. Now, everyone can smoothly return to the fray without any lingering issues following a heroic resurgence!

fix for the problem with Moon Knight’s bounce damage: The glitch that sometimes prevented Moon Knight’s bouncing attack from causing damage has been corrected. Now, his blows will always connect effectively.

Resolved a problem with Winter Soldier’s ultimate ability that seemed to strike targets correctly, but didn’t. Now, the precision of his shots is unquestionable!

«We’re keeping a close eye on any bugs in the game and working swiftly to resolve them. Plus, there’s always something exciting brewing – stay tuned to our social media channels for updates!

Смотрите также

2025-02-20 17:18